Powikłania leczenia immunosupresyjnego w przebiegu ciężkiej postaci atopowego zapalenia skóry – opis przypadku

Joanna Zajączkowska, Jadwiga Korzeniowska (Wiad Lek 2019, 72, 3, 493–499)
Czasopismo: "Wiadomości Lekarskie" strona 493-499
Wiadomości Lekarskie DERMATOLOGIA I WENEROLOGIA ALERGOLOGIA IMMUNOLOGIA KLINICZNA atopowe zapalenie skóry świąd zmiany skórne immunosupresja powikłania

Po zastąpieniu cyklosporyny azatiopryną wystąpiło gwałtowne pogorszenie się stanu ogólnego

Powikłania leczenia immunosupresyjnego w przebiegu ciężkiej postaci atopowego zapalenia skóry – opis przypadku

Zobacz dalszy ciąg: Zaloguj się i przeczytaj pełną treść artykułu

Mam już konto, chcę przejść dalej.

chcę się zalogować

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się bezpłatnie i otrzymaj dostęp do:

  • niekomercyjnego biuletynu informacyjnego Goniec Medyczny. Trzy razy w tygodniu otrzymasz przegląd najbardziej interesujących informacji ze świata medycyny i farmacji,
  • pełnych tekstów artykułów z wybranych polskich i zagranicznych czasopism naukowych,
  • aktualnego kalendarza zjazdów, konferencji, szkoleń i innych wydarzeń medycznych.

chcę założyć nowe konto

Przeczytaj także

więcej chevron_right

Inne z tego czasopisma

Inne z tej dziedziny

Odsetek palaczy najniższy w historii badań

Papierosy pali 26 proc. dorosłych Polaków – z tego co piąty regularnie, a co dwudziesty okazjonalnie. Palących mężczyzn jest więcej – wynika z najnowszego sondażu.

Apel o powiatowych koronerów

Rzecznik praw obywatelskich zwrócił się do starostów i prezydentów miast o powoływanie powiatowych koronerów lub umowy na świadczenie tego rodzaju usług.

Rezydentka: zostaliśmy oszukani!

„Jest to objaw tego, że czujemy się oszukani, bo zostaliśmy oszukani” – mówi lekarka-rezydentka Katarzyna Pikulska, odnosząc się do najnowszej akcji protestacyjnej lekarzy.